Reklamacje i zwroty w serwisie Avarsi Holding
Szkody w trakcie transportu
- Jeżeli dostarczona Kupującemu przesyłka posiada widoczne uszkodzenia opakowania lub zawartości należy odmówić jej przyjęcia i spisać z kurierem protokół reklamacyjny. Należy także niezwłocznie poinformować Drukarnię o zaistniałej sytuacji drogą mailową lub telefonicznie
Odstąpienie od umowy
- Odstąpienie od umowy w trybie art. 38 ust. o Prawach Konsumenta nie przysługuje.
Rękojmia i reklamacje
- Drukarnia odpowiada za wady produktu na zasadach określonych przepisami prawa w szczególności w kodeksie cywilnym.
- Reklamacje może zgłosić każdy Kupujący posiadający konto w systemie.
- Ostateczny termin zgłoszenia reklamacji upływa w 10 dniu roboczym od momentu otrzymania przesyłki przez Kupującego.
- Aby rozpocząć proces reklamacyjny należy
- wysłać maila na adres drukarnia drukarnia@avarsiholding.pl o tytule Reklamacja zamówienia nr xxxx,
- podać nr reklamowanego zamówienia,
- dokonać dokładnego opisu niezgodności lub wad zamówienia posiłkując się w miarę możliwości dokumentacją fotograficzną,
- określić żądanie reklamacyjne.
- Każda reklamacja rozpatrywana jest bezzwłocznie i indywidualnie.
- Maksymalny poziom rekompensaty za reklamowane zlecenie nie może przekroczyć 100% jego wartości.
- Drukarnia ponosi odpowiedzialność wyłącznie za własne działania i zaniechania. Drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za skutki działań lub zaniechań osób trzecich, w szczególności za opóźnienia w przekazywaniu środków przez instytucje finansowe oraz przewoźników, przez których realizowana będzie dostawa produktów do Kupującego.
- Reklamacje związane z jakością przesyłek kurierskich zostaną rozpatrzone na podstawie protokołu szkody sporządzonego wspólnie z kurierem przy odbiorze przesyłki. Brak protokołu szkody może stanowić podstawę do odmowy uwzględnienia reklamacji przez Drukarnię.